Oferta - Maroko

 

Maroko  2015 

 

Termin – Listopad 2015

Start –   Melilla

Długość wyjazdu – 10 dni

 

Mapka planowanego wyjazdu

 

oferta do ściągnięcia pod pdf 

 

Sprawy techniczne

- samochód - na jego pokładzie znajduje się: kompresor, zestaw kluczy, apteczka (a w niej głównie coś na obtarcia, oparzenia, czy złamania – gips w proszku – itp. rzeczy, coś na problemy żołądkowe), każdy z uczestników ma możliwość przewożenia bagażu osobistego (do wagi ok 20 kg, w rozsądnych rozmiarach), 4 opony zapasowe uczestników, kanister (20 l) z benzyną (zakupionej przez uczestników), zapas wody. W samochodzie znajduje się również lodówka w której można przewieźć produkty spożywcze szybko psujące (oczywiście w rozsądnych ilościach ze względu na pojemność lodówki), dzięki temu na wieczór zawsze mamy schłodzone...."napoje" ;)

- stworzenie przeze mnie tracków na urządzenia nawigacyjne (GPS)

- samochód porusza się w większości po tej samej trasie co motocykle, jednak ze względu na różnice w prędkościach przemieszczania znajduje się on z reguły kilkanaście km z tyłu co stanowi pewne zabezpieczenie na wypadek nieprzewidzianej awarii motocykla.

- ze względu na szybkość przemieszczania oraz czasami na specyfikę pokonywanych odcinków niekiedy samochód pokonuje część trasy inną drogą, lecz jesteśmy pod stałą łącznością telefonii komórkowej i w razie nieprzewidywanych wypadków zawsze istniej możliwość podjechania samochodu na miejsce zdarzenia.

- pomoc w przypadku poważniejszych awarii motocykla w zorganizowaniu transportu do warsztatu lub z powrotem do miejsca parkowania przyczepy gdzie będzie mógł być zabrany do kraju macierzystego (to są przypadku które będą indywidualnie rozpatrywane co do skali i kosztów takowej pomocy)

- motocykle transportowane są do Melilli

- preferowane rodzaj motocykla - tzw. lekki. Jadą głównie DR, KTM 690

- dzienne przebiegi ok 250-300 km.

 

Uwaga: .................

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Maroko  2015 - zwiedzanie i egzotyka

 

Termin – październik 2015

Start – Malaga

Długość wyjazdu – 12 dni

 

Mapka planowanego wyjazdu

 

 

 - przylot do Malagi – prawdopodobnie przylot jest w godzinach popołudniowych, rozpakowanie motocykli i przeprawienie się na stronę Marokańską. Nocleg. Inna wersja jest taka że śpimy po stronie Hiszpańskiej i rano przeprawa

- dojazd do Chefchaouen. Piękna miejscówka w Riffie. Zwane „niebieskim miastem” 

- przejazd przez Riff do Fezu.

- zwiedzanie Fezu z przewodnikiem. Polecam. Można wejść i zobaczyć takie miejsca jakich samemu się nie zobaczy a przy grupowym wynajęciu nie wychodzi drogo na głowę. Niestety nie ma po polsku. Ale nie ma problemu anglo, niemiecko czy francuskojęzycznego – do wyboru

- albo zostaniemy w Fezie do poranka następnego dnia lub wyjazd po południu i nocleg w trasie

- dojazd do Merzougi. Tam zostajemy na dwa noclegi. Istnieje możliwość wynajęcia quadów i porajdowanie po wydmach. Możliwość wynajęcia wielbłądów i wyjazd przed wschodem słońca na wydmy – tak aby przeżyć wschód słońca na wydmach. 

- jedziemy trasą off – łatwą i nocleg na dziko na pustyni w kanionie.

- przejechanie do Zagory, Quarzazat, przez przełęcz do Marrakech'u. 

 

oferta w w całości - pdf

 

- samochód - na jego pokładzie znajduje się: kompresor, zestaw kluczy, apteczka (a w niej głównie coś na obtarcia, oparzenia, czy złamania – gips w proszku – itp. rzeczy, coś na sraczkę) , każdy z uczestników ma możliwość przewożenia bagażu osobistego (do wagi ok 20 kg, w rozsądnych rozmiarach), 4 opony zapasowe uczestników, kanister (20 l) z benzyną (zakupionej przez uczestników), zapas wody. W samochodzie znajduje się również lodówka w której można przewieźć produkty spożywcze szybko psujące (oczywiście w rozsądnych ilościach ze względu na pojemność lodówki), dzięki temu na wieczór zawsze mamy schłodzone...."napoje" ;)

- stworzenie przeze mnie tracków na urządzenia nawigacyjne (GPS)

- samochód porusza się w większości po tej samej trasie co motocykle, jednak ze względu na różnice w prędkościach przemieszczania znajduje się on z reguły kilkanaście km z tyłu co stanowi pewne zabezpieczenie na wypadek nieprzewidzianej awarii motocykla.

- ze względu na szybkość przemieszczania oraz czasami na specyfikę pokonywanych odcinków niekiedy samochód pokonuje część trasy inną drogą, lecz jesteśmy pod stałą łącznością telefonii komórkowej i w razie nieprzewidywanych wypadków zawsze istniej możliwość podjechania samochodu na miejsce zdarzenia.

- pomoc w przypadku poważniejszych awarii motocykla w zorganizowaniu transportu do warsztatu lub z powrotem do miejsca parkowania przyczepy gdzie będzie mógł być zabrany do kraju macierzystego (to są przypadku które będą indywidualnie rozpatrywane co do skali i kosztów takowej pomocy)

- motocykle transportowane są do Malagi (albo parking na stacji benzynowej oddalonej o ok 0,5 km od lotniska albo na parkingu – odległość ok 8 km) miejsce do ustalenia

 

- ilość motocykli – zakładając ciężkie motocykle to 6-7 szt.

- motocykle wraz z bagażem są odbierane i zawożone do/z Warszawy lub Kraków

- termin odbioru motocykli – do ustalenia

- termin powrotu motocykli – do ustalenia

 

Uwaga 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maroko  2016